Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies.
Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu
Koszyk: 0 szt. Suma: 0,00 zł   
STRONA GŁÓWNA PROMOCJE NOWOŚCI KOSZYK ZAMÓWIENIE SZUKAJ KONTAKT
    Katalog » Regulamin Moje konto    
Kategorie
Logowanie
Kontakt
Godziny działania sklepu
Z dniem 01.02.2017 roku kończymy sprzedaż mikrofonów Oktava w Polsce. W sprawie zakupu produktów Oktavy prosimy kontaktować się bezpośrednio z Oktavą w Niemczech. W kwesti gwarancji na Oktavy zakupione przed 01.02.2017 proszę pisać na info@novamusic.pl.
Informacje
Recenzje
Cennik
TAGI
 Rode  Spectrasonics 
KRK
        klawiatura MIDI     interfejs audio USB
        mikrofon pojemnościowy  Oktava
MXL
  sE Electronics    Presonus  TC Electronics
          RME    Akai     CME   Adam Audio
Oktava MK-319   Oktava MKL-2500 mikrofon lampowy
Regulamin

WARUNKI ZAKUPÓW


     

  1. Nawigacja po naszym sklepie nie powinna sprawić Ci trudności, aplikacja jest intuicyjna i prosta w obsłudze. Gdybyś jednak miał jakiekolwiek problemy, na pewno rozwiąże je telefon lub wiadomość e-mail wysłana pod adresem info@novamusic.pl. Również w przypadku gdy koszyki, zamówienia i cała oprawa sklepów internetowych wydaje Ci się zbytecznym dodatkiem, zadzwoń do nas w sprawie KONKRETU, który zamierzasz zakupić.

  2. Podane w naszym sklepie ceny, są cenami brutto, a więc zawierają podatek VAT. Novamusic dokłada starań aby ceny te były korzystne i pozbawione błędów. Nie mniej błąd w opisie lub w cenie produktu może się sporadycznie zdarzyć, w takim przypadku klient otrzymuje od nas stosowne sprostowanie. Informujemy również, iż produkty prezentowane na stronach Novamusic nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu prawa, a jedynie zaproszenie do składania zapytań ofertowych o dany produkt.

  3. Oferty zakupu złożone w naszym sklepie rozpatrujemy i realizujemy w ciągu 48 godzin lub do pięciu dni roboczych. W pewnych przypadkach czas realizacji może się wydłużyć , informujemy o tym klienta w toku procesu akceptacji i zatwierdzania zamówienia. Jeśli czas oczekiwania nie będzie Ci odpowiadał, możesz anulować swoje zamówienie. Zastrzegamy sobie również prawo do odmowy realizacji zamówienia (zdarza się, że towar akurat nie jest dostępny, mamy trudności ze sprowadzeniem), w takiej sytuacji zamówienie zostaje przez nas anulowane, a należność wpłacona przez klienta zostaje zwrócona na jego rachunek bankowy.

  4. Procedura zamawiania w Novamusic wygląda następująco: natychmiast po wysłaniu oferty otrzymujesz z automatu-autorespondera informację, że Twoja wiadomość do nas dotarła (status: Czeka na akceptację). Od tej chwili licząc w ciągu najbliższych kilku godzin do dwóch dni roboczych otrzymasz od naszego konsultanta wiadomość e-mail zawierającą potwierdzenie ceny, potwierdzenie kosztów przesyłki oraz określenie przewidywanego terminu realizacji zamówienia. Jednocześnie poprosimy Cię o potwierdzenie mailem lub telefonicznie Twoich danych teleadresowych potrzebnych do wysyłki oraz akceptację przedstawionych warunków (cena, koszta przesyłki, termin) realizacji zamówienia (status:Prosimy o potwierdzenie). Dopiero po uzyskaniu Twojej akceptacji zamówienie uznajemy za przyjęte i rozpoczynamy jego realizację (status: Zatwierdzone - w realizacjii). O wysyłce towaru do klienta powiadamiamy odrębną wiadomością e-mail (status: Wysłane do klienta).
  5. Formy płatności:
  • Przelew bankowy - zamówiony produkt wysyłamy do Ciebie po otrzymaniu należności na nasz rachunek. Przy zamówieniach powyżej 700zł nie ponosisz kosztów przesyłki! Nim dokonasz przelewu, poczekaj na potwierdzenie dostępności towaru.

  • Płatność kartą kredytową - analogicznie jak wyżej, po otrzymaniu należności na nasz rachunek wysyłamy do Ciebie zamówiony produkt.  Płatności kartą kredytową obsługuje w naszym sklepie firma Platności.pl i tą formę płatności musisz wybrać na formularzu, jeśli chcesz dokonać płatności kartą. Sama procedura jest nieskomplikowana i w pełni bezpieczna, autoryzacja zaś odbywa się na stronach Polcardu.
    Uwaga! W przypadku płatności kartą kredytową ponosisz koszta przesyłki oraz opłatę manipulacyjną z tytułu obsługi płatności elektronicznych (3% od kwoty transakcji). Aktualnie ta metoda płatności jest nieaktywna.

  • Wysyłka za pobraniem - po kilku przykrych doświadczeniach z Pocztą Polską rezygnujemy z usług tej instutucji. Wszystkie nasze przesyłki dostarczane są kurierem UPS. Koszt transportu za pobraniem został przez nas obniżony i zryczałtowany, w 99% produktów wynosi on 30,50zł brutto. W tej opcji koszta przesyłki pokrywa nabywca i są one automatycznie doliczane do ceny produktu.
    W przypadku produktów w cenie do 200zł na wyraźne życzenie klienta dopuszczamy wysyłkę pocztą, w tej sytuacji stawki są następujące:
    a. pobranie priorytet - ok. 20zł b. przelew priorytet - 15zł

  • Sprzedaż ratalna - w tym wypadku wybierasz Raty przez Żagiel jako interesującą Cię formę płatności (koszt transportu jak w przypadku przelewu bankowego), automat przeprowadzi Cię przez proces wypełniania formularza. Aktualnie ta metoda płatności jest nieaktywna.

  1. W przypadku zamówień urządzeń wyjątkowo kosztownych), możemy Cię poprosić o zaliczkę. Na życzenie wystawiamy faktury pro-forma.

  2. Jeśli po zakupie urządzenia z jakiejś przyczyny rozmyśliłeś się, możesz nam je zwrócić. Warunkiem tego jest jednak zwrot urządzenia w stanie nienaruszonym. Urządzenie rozpakowane automatycznie traci na wartości ok. 20 - 30%! Ty również nie chciałbyś otrzymać od nas rozpakowanej karty. Nie przyjmujemy zwrotów rozpakowanego, rejestrowanego oprogramowania. Dotyczy to również oprogramowania znajdującego się w zestawach z urządzeniami (klawiaturami, kartami etc.), w tym przypadku rozpakowane oprogramowanie uniemożliwia zwrot zakupionego urządzenia.

    Jeśli urządzenie nie spełniło Twoich oczekiwań i postanowiłeś je zwrócić:

    a. 
     jeśli nie minęło więcej niż 10 dni od chwili zakupu, powiadom na o tym, np. mailem
    b. wyślij urządzenie wraz z kserokopią faktury/paragonu na podany w odpowiedzi adres
    c. koniecznie dołącz do paczki nr rachunku, na który mamy przelać należność
    d. pocztą zwrotną wyślemy Ci korektę faktury/ paragonu (oryginał/kopia);
    e. Należność za urządzenie wraz z kosztami przesyłki (jeśli takowe były doliczone do zamówienia) wyślemy do Ciebie w terminie do 5 dni roboczych liczonych od chwili otrzymania przez nas podpisanego przez Ciebie oryginału faktury korygującej. Nie zwracamy kosztów przesyłki zwrotnej, czyli od klienta do nas.
    e. Nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem

     

    GWARANCJA

     

  1. NovaMusic udziela w imieniu importerów lub dystrybutorów gwarancji na sprawne działanie urządzeń ze swojej oferty w okresie przewidzianym dla danego urządzenia od daty sprzedaży począwszy, zazwyczaj jest to okres 12 lub 24 miesięcy. Na sprzęt z wyprzedaży, komisu itp., a więc używany - zawsze dajemy 6 miesięcy gwarancji, tak więc nawet używany sprzęt kupujesz u nas BEZ RYZYKA!

  2. Karta gwarancyjna powinna być wypełniona w momencie zakupu, natomiast model i nr fabryczny wpisany do karty gwarancyjnej zgodny z oznaczeniami na urządzeniu. Karta gwarancyjna jest nieważna bez dat, pieczęci, podpisów lub numeru fabrycznego urządzenia (chyba, że urządzenie takowego nie posiada), jak również z poprawkami, skreśleniami i wpisami dokonanymi przez osoby nieupoważnione. Za kartę gwarancyjną uważa się również wystawioną przez Novamusic fakturę VAT pod warunkiem, że na fakturze tej figuruje numer seryjny oraz dane zakupionego urządzenia.

  3. Wady i uszkodzenia wynikłe z winy producenta w okresie gwarancji, będą usuwane w autoryzowanych serwisach bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych od dnia dostarczenia sprzętu do Novamusic (w przypadku konieczności odesłania sprzętu do producenta termin ten może ulec wydłużeniu, o czym informujemy klienta). W przypadku podejrzenia, że urządzenie jest uszkodzone, nie działa tak, jak powinno, najpierw skontaktuj się z nami, często problem wynika ze złej konfiguracji urządzenia i łatwo można go rozwiązać.

  4. W przypadku konieczności dokonania naprawy należy dostarczyć urządzenie, wraz z kartą gwarancyjną i kserokopią dowodu zakupu do punktu sprzedaży lub - o ile taka możliwość istnieje - bezpośrednio do dystrybutora. Dostawa urządzenia do punktu serwisowego odbywa się na koszt klienta. W przypadku stwierdzenia poprawnego funkcjonowania urządzenia, koszty serwisowe w wysokości 50zł netto oraz koszty transportu do klienta ponosi klient i są one doliczane do przesyłki.

  5. Dostarczany do nas sprzęt powinien być kompletny, czyli musi zawierać : oryginalne opakowanie, dokumentację, sterowniki, kable i inne elementy dostarczone pierwotnie przez firmę wraz z zakupionym towarem.

  6. Naprawy i zmiany konstrukcyjne urządzenia wykonywane przez nabywcę lub osoby nieupowaznione są jednoznaczne z rozwiązaniem umowy gwarancyjnej.

  7. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwej eksploatacji, konserwacji lub niewłaściwych warunków przechowywania, a także uszkodzenia mechaniczne, termiczne i chemiczne.

  8. Przed dokonaniem zakupu prosimy o upewnienie się, że kupowany sprzęt/ oprogramowanie będą poprawnie funkcjonowały na posiadanym przez Państwa sprzęcie komputerowym. W przypadku stwierdzenia niekompatybilności zakupionego sprzętu/ oprogramowania z posiadanym przez Państwa sprzętem komputerowym, Novamusic i nie ponosi odpowiedzialności z tego tytułu. Prosimy w związku z tym o rozważne zakupy poprzedzone konsultacjami z pracownikami naszej firmy.

    Złożenie zatwierdzonego zamówienia w naszym sklepie jest równoznaczne z akceptacją powyższego regulaminu zakupów.


NovaMusic Systemy Audio@Midi
info@novamusic.pl

Powrót
Koszyk
... jest pusty
Producenci
Wyszukiwanie
Szukana fraza:
Przedział cenowy:
do
Promocje

Zobacz wszystkie
Bestsellery
Strona główna Promocje Nowości Koszyk Wyszukaj Kontakt
Powered by oscGold